Počet záznamov: 1
Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom
SYS 0226831 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114829.3 100 $a 20170206a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom $f Martina Drahošová, Peter Balco 330 $a Proces spájania a sústreďovania predajného a marketingového tímu v rámci podniku so zameraním na zvyšovanie výnosov. Niekoľko rád, ako je možné spojiť dva, niekedy antagonistické tímy. Smarketing best practices (Smarketing - najlepšie skúsenosti). Päť krokov k integrácii Smarketingu v spoločnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 12 (2016), s. 44-47 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006560 $a tímy pracovné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0061949 $a Drahošová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061950 $a Balco $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170206 $g AACR2
Počet záznamov: 1