Počet záznamov: 1
Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C
Názov Uvedenie nového produktu na trh a alternatívne odbytové kanály B2C Súbežný názov New product launching and alternative market channels B2C Autorské údaje Peter Dorčák Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 106-110. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2008 / Lieskovská Vanda ; Magál Slavomír. ISBN 978-80-8105-006-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01990-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1