Počet záznamov: 1  

Analýza on-line prostredia slovenského virtuálneho trhu

  1. DORČÁK, Peter - POLLÁK, František. Analýza on-line prostredia slovenského virtuálneho trhu : projekt Destinatour 2013. Recenzenti: Radoslav Delina, Radovan Bačík. 1. vyd. [Prešov] : [Bookman], 2013. 86 s. [3,06 AH]. ISBN 978-80-89568-82-6
    Ohlasy:
    [4] HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Car Brands and Its Online Reputation on Social Media. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 162-169.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.