Počet záznamov: 1
Jak "logisticky" pochopit zákazníka
Názov Jak "logisticky" pochopit zákazníka Autorské údaje Bohumír Kotora Autor Kotora Bohumír Zdrojový dokument Logistika. Roč. 23, č. 1-2 (2017), s. 44-46. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá logistika * reťazce dodávateľsko-odberateľské * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * bezpečnosť informačná Anotácia Vo vzťahu k logistickým procesom sa CRM systém (Customer relationship management) využíva na riadenie priorít zákazníckych požiadaviek. Analýzou ich správania je možné ovplyvniť tvorbu cien, kvalitu služieb alebo formovať nové predajné kanály. Cenné informácie umožnia efektívnejšie riadiť dopravu, optimalizovať zdroje alokované v skladových zásobách a zefektívniť distribúciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-6 + 1 príl.
článok
Počet záznamov: 1