Počet záznamov: 1
Marketing research
SYS 0227471 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073741.1 100 $a 20170223d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing research $f Naqibullah Daneshjo 330 $a Proces marketingového výskumu. Integrovaný model marketingového výskumu. Jednotlivé kroky marketingového výskumu. 463 -1
$1 010 $a 978-80-553-3018-1 $1 200 1 $a Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov : 19. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2016, Košice $g Recenzenti: Jozef Mihok, Jozef Kováč $v [S. 1-6] online $1 210 $a Košice $c Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Ústav manažmentu, priemyselného a digitálneho inžinierstva $d 2016 $1 215 $a online $1 710 12 $a Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 19 $e Košice, Slovensko $f 15.12.2016 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012621 $a Mihok $b Jozef $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0061824 $a Kováč $b Jozef $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1964- $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170223 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1