Počet záznamov: 1
Political marketing: connection of business sector and public politics
Názov Political marketing: connection of business sector and public politics Autorské údaje Alexander Čemez Autor Čemez Alexander Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 102-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing politický * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * sektor verejný * kampane volebné * Slovensko Anotácia Politický marketing zastúpený na Slovensku po roku 1989 ako moderný fenomén, ktorý prišiel zo západnej Európy a USA. Politický marketing ako spojenie dvoch navzájom protiľahlých sektorov, ktorým sú súkromný sektor (business) a verejný sektor (politika). Vzťah medzi politikou a obchodnou činnosťou v rámci politického marketingu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 611.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1