Počet záznamov: 1
The role of age in marketing communication to seniors
Názov The role of age in marketing communication to seniors Autorské údaje Jakub Krako, Dagmar Lesáková Autor Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 76-83 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá seniori * správanie spotrebiteľa * vek * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Anotácia Úloha veku v marketingovej komunikácii seniorov. Vek kognitívny, vek chronologický. Aplikácia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Dôležitosť merania kognitívneho veku pre marketing a reklamné kampane. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00092-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 3.3 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1