Počet záznamov: 1  

The role of age in marketing communication to seniors

  1. Názov The role of age in marketing communication to seniors
    Autorské údajeJakub Krako, Dagmar Lesáková
    Autor Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 76-83 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá seniori * správanie spotrebiteľa * vek * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnotáciaÚloha veku v marketingovej komunikácii seniorov. Vek kognitívny, vek chronologický. Aplikácia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Dôležitosť merania kognitívneho veku pre marketing a reklamné kampane.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00092-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.