Počet záznamov: 1
Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment
Názov Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 95-100 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá mládež * mladiství * správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * emócie * preferencie spotrebiteľské * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Anotácia Vysvetlenie súvislosti medzi značkou a jej vplyvom na identitu človeka. Značky vyvolávajú emócie a vytvárajú emočné vzťahy so zákazníkom. Osobitné miesto zohrávajú značky v segmente teeagerov vo väzbe na ich nákupné preferencie, dosah moderných technológií a účinok rovesníkov na ich rozhodovanie. Emócie hrajú v správaní mladých ústrednú rolu, práve preto zapájajú firmy teenagermi žiadané značky do svojej marketingovej a komunikačnej stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1