Počet záznamov: 1
A restaurant quality model based on marketing factors
Názov A restaurant quality model based on marketing factors Súbežný názov Model kvality restaurací založený na marketingových faktorech Preklad názvu Model kvality reštaurácií založený na marketingových faktoroch Autorské údaje Marko Kukanja, Doris Gomezelj Omerzel, Boris Bukovec Autor Kukanja Marko Spoluautori Gomezelj Omerzel Doris Bukovec Boris Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 157-171. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá gastronómia * služby * reštaurácie * kvalita * kvalita služieb * systémy kvality * marketing mix * marketing * marketing služieb * prieskum * zákazníci * modely * Slovinsko Anotácia Opis a testovanie vývoja marketingovo orientovaného modelu kvality reštaurácie (RQM 7P) v Slovinsku na základe dotazníkového prieskumu z obdobia 01-06/2014. Vplyv rôznych marketingových faktorov na vnímanie celkovej kvality reštaurácie hosťami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1