Počet záznamov: 1  

The Consumers perception of the brand in digital environment

  1. SYS0229555
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073758.5
    014
      
    $a 000405153400025 $2 WOS
    100
      
    $a 20170425d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Consumers perception of the brand in digital environment $f Tomáš Ružička
    301
      
    $a I-16-108-00
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Digitálna éra a digitálny spotrebiteľ. Trendy v zmene spotrebiteľského správania. Typológia digitálnych spotrebiteľov. Digitálny trh. Vnímanie značky digitálnym spotrebiteľom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229535 $1 010 $a 978-80-8105-841-7 $1 011 $a 1339-5726 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: brands we love $b elektronický zdroj $e conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic $g editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková $h Part II. $v Pp. 255-262 online $1 210 $a Trnava $c Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava $d 2016 $1 215 $a online [505 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019280 $a Petranová $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066222 $a Bezáková $b Zuzana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016
    541
    1-
    $a Spotrebiteľské vnímanie značky v digitálnom prostredí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $p EUBOBFKMA $f 1991- $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170425 $g AACR2
    830
      
    $a ISBN pre part I a part II sa líšia od vydavateľa (ISSN je len jedno). Vo WoS je pri tomto článku z part II uvedené nesprávne ISBN pre part I.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.