Počet záznamov: 1
Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie
Názov Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie Preklad názvu Brand paradigm in the internet environment using progressive online marketing communication tools Autorské údaje Dominika Moravčíková Autor Moravčíková Dominika Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 96-109. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Anotácia Teoretický základ manažmentu značky vrátane platformy paradigiem značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych online nástrojov marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 722 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1