Počet záznamov: 1
Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback
SYS 0230345 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075117.6 100 $a 20170522d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback $f Jitka Novotová, Jozefína Simová, Jitka Vávrová 330 $a Implementácia internetovej marketingovej komunikácie v rámci zberu spätnej väzby v ubytovacích zariadeniach Českej republiky. Analýza rozsahu nástrojov pomáhajúcim českým ubytovacím zariadeniam získavať spätnú väzbu od svojich zákazníkov. Výsledky výskumu ukázali, že osobné rozhovory, e-mail a sociálne siete sú najčastejšie používané nástroje spätnej väzby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0073977 $1 011 $a 1802-8934 $1 200 1 $a Ekonomika a management $b elektronický zdroj $e vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze $v Č. 3 (2016), s. 1-15 $1 210 $a Praha $c Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze 541 1-
$a Online komunikácia o ubytovacích zariadeniach počas zberu spätnej zákazníckej väzby 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 610 1-
$9 eu_un_auth*0002954 $a komunikácia interpersonálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006689 $a ubytovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*0066512 $a Novotová $b Jitka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0017728 $a Simová $b Jozefína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0066513 $a Vávrová $b Jitka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170522 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1