Počet záznamov: 1  

Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback

  1. Názov Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback
    Preklad názvuOnline komunikácia o ubytovacích zariadeniach počas zberu spätnej zákazníckej väzby
    Autorské údajeJitka Novotová, Jozefína Simová, Jitka Vávrová
    Autor Novotová Jitka
    Spoluautori Simová Jozefína
    Vávrová Jitka
    Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 3 (2016), s. 1-15. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia elektronická * väzba spätná * komunikácia interpersonálna * ubytovanie * siete sociálne * zákazníci
    AnotáciaImplementácia internetovej marketingovej komunikácie v rámci zberu spätnej väzby v ubytovacích zariadeniach Českej republiky. Analýza rozsahu nástrojov pomáhajúcim českým ubytovacím zariadeniam získavať spätnú väzbu od svojich zákazníkov. Výsledky výskumu ukázali, že osobné rozhovory, e-mail a sociálne siete sú najčastejšie používané nástroje spätnej väzby.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF370.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.