Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru

  1. Názov Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru : bakalárska práca
    Autorské údajePetronela Poláčková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Poláčková Petronela
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896517

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.