Počet záznamov: 1
Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru
Názov Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru : bakalárska práca Autorské údaje Petronela Poláčková, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Poláčková Petronela Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 58 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896517
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1