Počet záznamov: 1
Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku
Názov Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku Súbežný názov Linking marketing and sustainable development in companies Autorské údaje Patrícia Kupkovičová, Zuzana Okasová Autor Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing environmentálny * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * podnikanie zodpovedné * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Udržateľný marketing ako mladá disciplína a forma marketigu, ktorá odráža faktory životného prostredia a zároveň rieši otázky z podnikateľského a firemného prostredia. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom a využitie udržateľného marketingu v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00264-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1