Počet záznamov: 1
Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century
Názov Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century Preklad názvu Franšízing - moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí Autorské údaje Jozef Orgonáš, Barbora Paholková Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 233-238 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3 Poznámky KEGA 027EU-4/2016. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá prostredie podnikateľské * podnik malý * podnik stredný * podnikanie * konkurencieschopnosť * franchising Anotácia Franchising je modernou formou podnikania, ktorá prechádza v súčasnosti fázou renesancie. Je vhodnou formou podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí. Ďalej bude vytvárať nové pracovné miesta a prispievať k stabilizácii malých a stredných podnikov, v sektore obchodu, priemyslu, cestovného ruchu a služieb. Franchising je schopný adoptovať požiadavky trhu a dokáže odpovedať na nároky spotrebiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00633-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 453.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1