Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia aróma marketingu a aromaterapie v zdravotníckych zariadeniach

  1. Názov Možnosti využitia aróma marketingu a aromaterapie v zdravotníckych zariadeniach
    Súbežný názovScent marketing, aromatherapy and the possibility of their use in health care sectors
    Autorské údajeJana Naščáková, Lenka Danková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline, 1/2017. S. 42-48 CD-ROM. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017 / Dudáš-Pajerská Erika ; Gajdoš Jozef ; Dudáš Ladislav ; Veda a výskum v univerzitnej praxi Medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-972757-0-9
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * terapeutika * hygiena * emócie * zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke
    AnotáciaVnemový marketing. Pôsobenie atmosféry prostredia na zákazníka. Aróma marketing - vplyv vône na emócie spotrebiteľa a jeho správanie. Aróma terapia - vplyv vône na zdravie spotrebiteľa (pacienta) a jeho správanie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00740-008, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF342.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.