Počet záznamov: 1
Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation
Názov Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation Súbežný názov Hodnotenie výkonnosti marketingového prístupu založeného na segmentácii zákazníkov Autorské údaje Dana Hrušovská, Štefan Majtán Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 73-80 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * podnik * výkonnosť * výkonnosť podniku * segmentácia * zákazníci * ukazovatele výkonnosti * prieskum * Slovensko Anotácia Segmentácia ako konkurenčná výhoda. Hodnotenie marketingovej výkonnosti založené na segmentácii zákazníkov. Vyhodnotenie prieskumu uskutočneného v spoločnostiach v Slovenskej republike v roku 2016 s dôrazom na prieskum celkového počtu zákazníkov a počtu nových zákazníkov, ako je frekvencia používania indikátora počet nových zákazníkov, význam pre podnik a spôsob hodnotenia. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-010, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 542 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1