Počet záznamov: 1
Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan
Názov Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan Preklad názvu Diverzifikácia marketingových stratégií medzi malými farmami: empirický dôkaz z rodinných fariem v Taiwane Autorské údaje Pei-An Liao, Hung-Hao Chang, Junlin He, Kannika Saeliw Autor Liao Pei-An Spoluautori Chang Hung-Hao He Junlin Saeliw Kannika Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 63, no. 11 (2017), pp. 493-501. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá stratégia podnikateľská * marketing * farmy rodinné * predaj priamy * Taiwan * štúdie prípadové Anotácia Faktory, ktoré ovplyvňujú výber farmárov medzi prístupnými marketingovými stratégiami. Stratégia priameho predaja. Prípadová štúdia robená na vzorke 5600 rodinných fariem v Taiwane v r. 2014. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 7-12
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 161.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1