Počet záznamov: 1
Marketigový mix – teoretické vymedzenie
Názov Marketigový mix – teoretické vymedzenie Preklad názvu Marketing mix – theoretical approach Autorské údaje Eva Miklóšová Autor Miklóšová Eva Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 4 (2017), s. 29-35. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * nástroje marketingové * marketing mix * pojmy * stratégia marketingová Anotácia Charakteristika marketingového mixu. Základné nástroje marketingového mixu „4 P“, prostredníctvom ktorých sa podnik snaží uspokojiť zákazníkov optimálnym spôsobom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 284.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1