Počet záznamov: 1
Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov
Názov Multifaktorová analýza online reputácie vybraných slovenských spoločností pôsobiacich v automobilovom priemysle – subsektor dodávateľov Súbežný názov Multifactor analysis of online reputation of selected slovak automotive companies – subsector of suppliers Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 114-123 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7 Poznámky I-17-108-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel automobilový * podnikanie * analýza ekonometrická * meranie * väzba spätná * spotrebitelia * siete sociálne Anotácia Význam a dôležitosť reputácie a online reputácie pre spoločnosti. Analýza sentimentu a multifaktorová analýza sentimentu ako nástroj na meranie online reputácie. Aplikácia multifaktorovej analýzy sentimentu a následne zmeranie a zhodnotenie online reputácie 10 vybraných spoločností podnikajúcich v automobilovom priemysle na Slovensku. Postavenie a štruktúra automobilového priemyslu na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00994-014, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 675.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1