Počet záznamov: 1
Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu
Názov Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017 Autorské údaje Martin Kuchta, Peter Belička, Patrik Richnák, Patrícia Kupkovičová, posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Štarchoň Peter (Recenzent) Horváthová Gabriela (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava, [2017]. - 4 s. + 4 prílohy Vydanie 1. vydanie Poznámky I-17-106-00. Druh dokumentu správy výskumné Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * nákup elektronický * trh elektronický * internet * zber dát * aukcie Kategória EPC Správy o vyriešených vedeckovýskumných úlohách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01178-001, kópia plného textu
kniha
Počet záznamov: 1