Počet záznamov: 1
Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ
Názov Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ Súbežný názov Penetration and Diffusion Model of Product Innovation on Selected Market of the European Union Country Autorské údaje Jakub Kintler Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. : [zborník vedeckých statí]. S. 40-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Rybárová Daniela ; Šagátová Slavka ; Szarková Miroslava ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4473-3 Výstup z projektu VEGA 1/0857/16 Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí
Poznámky VEGA 1/0857/16 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inovácia výrobkov * elektronika * trh * modely * pravdepodobnosť * správanie spotrebiteľa Anotácia Penetrácia a difúzia trhu produktovou inováciou. Difúzia definovaná ako proces, ktorým je inovácia komunikovaná (ponúkaná, predávaná) prostredníctvom rôznych kanálov v určitom čase medzi potenciálnymi spotrebiteľmi. Difúzne modely používané ako predpoveď osvojenia si nového produktu spotrebiteľmi. Krivka difúzie trhu produktovou inováciou. Bassov model difúzie trhu. Aplikácia Bassovho modelu difúzie trhu inováciou z oblasti audio-elektroniky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01186-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 739.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1