Počet záznamov: 1
Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?
Názov Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii? Autorské údaje Pavol Minár Autor Minár Pavol Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá značky * marketing * komunikácia marketingová * médiá * spoločnosti nadnárodné Anotácia O význame značiek. Chyby a zlyhania značiek. Analýza dva a pol minutového spotu Pepsi, ktorý je súčasťou novej kampane značky "Live for Now", čo je oslava aktuálnych "týchto-chvíľových" životných momentov. Prieskumy ukázali, že spot je veľkou chybou. Pepsi zneužila archetypálne gesto a vytvorila mocenskú asymetriu. V súčasnom svete značky už nie sú len ekonomickými hráčmi ale sa stali kultúrnymi inštitúciami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1