Počet záznamov: 1
Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?
SYS 0241851 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180410085945.4 100 $a 20180410a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii? $f Pavol Minár 330 $a O význame značiek. Chyby a zlyhania značiek. Analýza dva a pol minutového spotu Pepsi, ktorý je súčasťou novej kampane značky "Live for Now", čo je oslava aktuálnych "týchto-chvíľových" životných momentov. Prieskumy ukázali, že spot je veľkou chybou. Pepsi zneužila archetypálne gesto a vytvorila mocenskú asymetriu. V súčasnom svete značky už nie sú len ekonomickými hráčmi ale sa stali kultúrnymi inštitúciami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241737 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 1 (2018), s. 22-24 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné 700 -1
$3 eu_un_auth*0001134 $a Minár $b Pavol $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180410 $g AACR2
Počet záznamov: 1