Počet záznamov: 1
The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer
Názov The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer Preklad názvu Vplyv falošných reklám na spotrebiteľky Autorské údaje Nafisa Newaz Autor Newaz Nafisa Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 302-310. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p302 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Heslá reklama * informácie * efektívnosť * väzba spätná * spotrebitelia * ženy * spoločnosť konzumná * morálka * etika sociálna Anotácia Reklama by sa mala riadiť etickými princípmi, ktoré však nie sú vždy realitou. Niektoré reklamu vedú k vykorisťovaniu žien a vyzývajú spotrebiteľky, aby si kúpili produkt bez adekvátneho informovania o produkte. Falošná reklama, ktorá obsahuje nepravdivé informácie a ďalšie otázky, ktoré by mohli v spoločnosti viesť k zhoršeniu morálky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 35
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 252.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1