Počet záznamov: 1
Brands and their Association Networks
Názov Brands and their Association Networks Preklad názvu Značky a ich asociačné siete Autorské údaje Zuzana Ihnátová, Ina Bečková Autor Ihnátová Zuzana Spoluautori Bečková Ina Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 6, no. 2 (2016), p. 60-71. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2016. ISSN 1338-5283 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * obchod medzinárodný * vzťahy interkultúrne * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy spoločenské Anotácia Jeden z prístupov, ako vytvoriť koncepciu značky je formou identifikácie asociačnej siete v mysli spotrebiteľov a vytváranie sémantických máp zložených zo všetkých asociácií, ktoré sú v značnej miere formované kultúrnymi hodnotami spotrebiteľov. Článok zdôrazňuje dôležitosť pochopenia kultúrnych hodnôt cieľového trhu pre manažment a komunikáciu medzi rôznymi kultúrami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1