Počet záznamov: 1  

Buzzmarketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Buzzmarketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Autorské údajeSimona Turlíková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Turlíková Simona
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 59 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901620

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.