Počet záznamov: 1
Uplatňovanie spoločenskej koncepcie marketingu v marketingovej stratégii vybraného podniku
Názov Uplatňovanie spoločenskej koncepcie marketingu v marketingovej stratégii vybraného podniku : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Ivorová, školiteľ: Štefan Majtán Autor Ivorová Zuzana Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 66 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 902687
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1