Počet záznamov: 1
Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku
Názov Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku : bakalárska práca Autorské údaje Diana Nigutová, školiteľ: Martin Mucha Autor Nigutová Diana Ďalší autori Mucha Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2018. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 903590
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1