Počet záznamov: 1
Digitálne a sociálne nástroje v transformácii obchodu a ich vplyv na predaj
Názov Digitálne a sociálne nástroje v transformácii obchodu a ich vplyv na predaj Súbežný názov Digital and Social Tools in Business Transformation and Their Impact on Sales Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 18. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná Fakultou hospodárskej informatiky EU v Bratislave a Slovenskou spoločnosťou pre hospodársku informatiku, 25.–26. október 2018, Bratislava : pri príležitosti 50. výročia založenia Fakulty hospodárskej informatiky. S. 91-102 online. - Bratislava : Letra Edu, 2018 / Čerteková Eva ; AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-14-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá digitalizácia * internet * domácnosti * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * siete sociálne * komunikácia elektronická * reklama * obchod Anotácia Digitalizácia spoločnosti - predpoklady úspechu. Prístup na internet a širokopásmové internetové pripojenie domácností EÚ (2007-2017). Digitálne marketingové prostredie. Vyhľadávací marketing - SEM (Search Engine Marketing). Partnerský marketing – Affiliate Marketing. Charakteristika a možnosti využívania ďalších nástrojov digitálneho marketingu: bannery, blogy, siete sociálne, Live Stream, Facebook, e-mail marketing, You Tube. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00661-008, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1