Počet záznamov: 1
Evaluation of Eastern-Central European Citizen’s Decision-making style – a Comparative Study
Názov Evaluation of Eastern-Central European Citizen’s Decision-making style – a Comparative Study . 1 Preklad názvu Hodnotenie štýlu rozhodovania občanov východnej a strednej Európy – porovnávacia štúdia Autorské údaje Barbora Némethová Autor Némethová Barbora Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 52-58. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * stredná Európa * východná Európa * reklama * stratégia marketingová * analýza komparatívna Anotácia Analýza reklám v západnej, východnej a centrálnej Európe. Druh identity, ktorý vzniká v dôsledku turbulentných politických a ekonomických zmien ako prechod spotrebiteľov z komunistickej do demokratickej krajiny. Typy reklám, ktoré preferujú spotrebitelia ECE. Faktory ovplyvňujú ich rozhodovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 139.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1