Počet záznamov: 1
Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic
Názov Consumer-oriented Sales Promotion of Organic Food in Slovakia and Czech Republic Preklad názvu Zákaznícky orientovaný predaj, podporujúci organické potraviny na Slovensku a v Českej republike Autorské údaje Paulína Krnáčová, Martin Závodský Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Závodský Martin Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 2 (2018), s. 194-207. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zákazníci * biopotraviny * predaj * Slovensko * Česko * stratégia marketingová * propagácia Anotácia Súčasný stav využitia marketingových nástrojov orientovaných na spotrebiteľa na trhu s biopotravinam na Slovensku a v Českej republike. Návrh odporúčaní na ich zlepšenie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00787-003, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 39-40
článok
Počet záznamov: 1