Počet záznamov: 1
Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít
Názov Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít Súbežný názov Return on Investments As an Indicator of the Effectiveness of Marketing Activities Autorské údaje Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 383-393 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Poznámky VEGA 1/0876/17 (50%). - VEGA 1/0569/18 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * investície * zisk * zisk ekonomický * efektívnosť * efektívnosť investícií ekonomická * ukazovatele efektívnosti Anotácia Marketing by mal byť zodpovedný za riadenie marketingových zdrojov a procesov za účelom dosiahnuť návratnosť investícií do marketingu a zvýšiť celkovú efektívnosť marketingu. To znamená, že spoločnosť potrebuje merať a finančne vyhodnotiť svoju výkonnosť prostredníctvom vhodne zvolených ukazovateľov / metrík. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00805-018, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 305.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1