Počet záznamov: 1
Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu
Názov Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu Súbežný názov Blocking and Antiblocking Internet Advertising Content Autorské údaje Ingrid Potiskova Autor Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. S. 67-71 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4568-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * trh reklamný * reklama * reklama nevyžiadaná * marketing elektronický * technológie komunikačné * technológie informačné * internet * obchod elektronický * stránky webové * Slovensko * spotrebitelia Anotácia Analýza troch rôznych pohľadov na "ad block" a "anti ad block" systémy reklamy a ich vzájomné pôsobenie v online prostredí. Penetrácia internetu na Slovensku v roku 2015. Rast e-commerce. Podiel používateľov používajúcich AdBlock systémy. Pohľad zo strany majiteľov webových stránok a účastníkov online prostredia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00828-012, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1