Počet záznamov: 1  

Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands

  1. Názov Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands
    Preklad názvuViacfaktorová analýza online reputácie vybraných značiek automobilov
    Autorské údajePeter Dorčák, Peter Markovič, František Pollák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentProcedia engineering : Transcom 2017 : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : conference proceedings : 31.5.-2.6.2017, High Tatras, Slovak Republic. Vol. 192 (2017), pp. 719–724 online. - [s.l.] : Elsevier, 2017 ; Transcom 2017 international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. ISSN 1877-7058
    DOI 10.1016/j.proeng.2017.06.124
    PoznámkyAPVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaHolandsko
    Heslá marketing * marketing elektronický * priemysel automobilový * reputácia podniku * internet
    AnotáciaSpôsoby a metódy merania online reputácie vo vybraných subjektoch pôsobiacich v automobilovom sektore. Viacfaktorová analýza sentimentu na vzorke vybraných automobilových značiek pôsobiacich na stredoeurópskom trhu. Základné charakteristiky reputácie, riadenie online reputácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00334-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF190.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.