Počet záznamov: 1
Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií
Názov Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií Súbežný názov Generational Differences in Terms of Labour Market and Mobile Applications Autorské údaje Renáta Machová, Tibor Zsigmond Autor Machová Renáta Spoluautori Zsigmond Tibor Zdrojový dokument Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 136-144. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * rozdiely generačné * marketing * telefón mobilný * aplikácie mobilné * počítače * hypotézy * výskum Anotácia Generačný marketing. Spotrebiteľské správanie generácie X a generácie Y. Mobilný marketing. Prieskum spotrebiteľských zvyklostí generácie X (1965-1980) a Y (1981-1995) v súvislosti s využívaním mobilných aplikácií. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s používaním aplikácií. Pomer kupujúcich cez aplikácie. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s nakupovaním cez mobilné aplikácie alebo cez počítač. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1