Počet záznamov: 1
Spotrebiteľský etnocentrizmus - skúmanie diferencií na základe deskriptívnych charakteristík spotrebiteľa
Názov Spotrebiteľský etnocentrizmus - skúmanie diferencií na základe deskriptívnych charakteristík spotrebiteľa Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický výzkum – prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na na Vysoké škole finanční a správní, 16. května 2018, (Praha, Česká republika). S. 29-39 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2018 / Helísek Mojmír ; Boučková Žaneta ; Brada Jaroslav ; Ekonomický výzkum – prezentace výsledků doktorandů Konference doktorandů. ISBN 978-80-7408-181-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský * kultúra * štatistika * vek * ženy * muži * kraje * vzdelanie * príjmy * prieskum * Slovensko Anotácia Hlavné pojmy: etnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Prieskum, pri ktorom bola využitá kvantitatívna metóda dopytovania a 10-výrokový model CETSCALE. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01110-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1