Počet záznamov: 1
TV Advertising Campaigns in the Context of Search-Centric Marketing
Názov TV Advertising Campaigns in the Context of Search-Centric Marketing Preklad názvu Reklamné kampane v kontexte marketingu orientovaného na vyhľadávače Autorské údaje Andrej Miklošík, Štefan Žák, Mária Hasprová, Martin Kuchta Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument ANZMAC 2018: Connect. Engage. Transform. : Proceedings from the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 3–5 December 2018, The University of Adelaide, (Adelaide, Australia). Pp. 311-314. - Adelaide : The University of Adelaide, 2018 ; ANZMAC 2018: Connect. Engage. Transform. International Conference / Conduit Jodie ; Plewa Carolin ; Jabarajakirthy Charles ; Septianto Felix. ISBN 978-1-877040-65-8 Poznámky VEGA 1/0637/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Austrália Heslá komunikácia marketingová * kampane reklamné * marketing * reklama * televízia Anotácia Aspekty marketingu, ktoré majú vplyv na úspech komunikačných kampaní. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01117-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 6.4 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1