Počet záznamov: 1  

Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing

  1. Názov Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing
    Preklad názvuModelovanie rozhodovacieho stromu preferencií e-spotrebiteľov pre nástroje internetovej marketingovej komunikácie počas prehľadávania
    Autorské údajeJolanta Sabaitytė, Vida Davidavičienė, Jarmila Straková, Jurgita Raudeliūnienė
    Autor Sabaitytė Jolanta
    Spoluautori Davidavičienė Vida
    Straková Jarmila
    Raudeliūnienė Jurgita
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 22, č. 1 (2019), s. 206-221. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia elektronická * internet * marketing elektronický * marketing * obchod elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna * generácie
    AnotáciaUrčenie najdôležitejších internetových marketingových elementov vo fázach nákupu spotrebiteľov cez internet použitím matematického stromu rozhodovania pre odlišné typy spotrebiteľov. Ako kritérium rozdelenia je použitá teória generácií. Metodológia výskumu zahŕňa štúdium literatúry, teóriu generácií aplikovanú na marketing a internet, deskriptívnu a komparatívnu analýzu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.