Počet záznamov: 1
Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing
Názov Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing Preklad názvu Modelovanie rozhodovacieho stromu preferencií e-spotrebiteľov pre nástroje internetovej marketingovej komunikácie počas prehľadávania Autorské údaje Jolanta Sabaitytė, Vida Davidavičienė, Jarmila Straková, Jurgita Raudeliūnienė Autor Sabaitytė Jolanta Spoluautori Davidavičienė Vida Straková Jarmila Raudeliūnienė Jurgita Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 22, č. 1 (2019), s. 206-221. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia elektronická * internet * marketing elektronický * marketing * obchod elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna * generácie Anotácia Určenie najdôležitejších internetových marketingových elementov vo fázach nákupu spotrebiteľov cez internet použitím matematického stromu rozhodovania pre odlišné typy spotrebiteľov. Ako kritérium rozdelenia je použitá teória generácií. Metodológia výskumu zahŕňa štúdium literatúry, teóriu generácií aplikovanú na marketing a internet, deskriptívnu a komparatívnu analýzu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1