Počet záznamov: 1
Advergames: Marketing, Communication and Entertainment
Názov Advergames: Marketing, Communication and Entertainment Autorské údaje Vicente Martin Mastrocola Autor Martin Mastrocola Vicente Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 31-44. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * značky * hry * digitalizácia Anotácia Začiatky reklamných hier. Myšlienka magického kruhu a detské ihriská roztrúsené počas každodenného života. Dôležitosť naratívnych prvkov v kontexte reklamných hier. Názory expertov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1