Počet záznamov: 1
Retail manažment ako unikátna platforma ovplyvňujúca nákupné správanie spotrebiteľa
SYS 0254038 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20190704135337.8 035 $a 1159fe61-083d-4ba9-a3de-cb5e4cc43620 100 $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Retail manažment ako unikátna platforma ovplyvňujúca nákupné správanie spotrebiteľa $e diplomová práca $f Patrik Nemec $g školiteľ: Jozef Orgonáš 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 64 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067392 $a Nemec $b Patrik $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1