Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov
SYS 0254098 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20190704134231.0 035 $a 9e963bc2-2c16-42d0-8a66-a3f9f66c14dc 100 $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov $e diplomová práca $f Jozef Halaj $g školiteľ: Miroslava Loydlová 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 60 s. 310 $a Autor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 2 rok od podpísania zmluvy. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067916 $a Halaj $b Jozef $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1