Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. SYS0254098
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20190704134231.0
    035
      
    $a 9e963bc2-2c16-42d0-8a66-a3f9f66c14dc
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov $e diplomová práca $f Jozef Halaj $g školiteľ: Miroslava Loydlová
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 60 s.
    310
      
    $a Autor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 2 rok od podpísania zmluvy.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067916 $a Halaj $b Jozef $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.