Počet záznamov: 1
Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation
Názov Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation Súbežný názov Hodnotenie marketingovej výkonnosti podnikov vo vzťahu k inováciám Autorské údaje Dana Hrušovská, Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 180-190 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8 Poznámky VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inovácia * výkonnosť podniku * marketing * nástroje marketingové Anotácia Inovácie hybnou silou podniku. Prístupy, metódy a spôsoby merania inovačnej výkonnosti podnikov. Výskumný dizajn. Počet podnikov zisťujúcich význam zisťovania počtu nových produktov v podnikoch v SR. Počet podnikov zisťujúcich spôsob hodnotenia pri zisťovaní počtu nových produktov v podnikoch v SR. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00199-013, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 804 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1