Počet záznamov: 1
Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z
Názov Vplyv etnocentrizmu na nákupné správanie generácií X, Y, a Z : bakalárska práca Autorské údaje Nikoleta Rybanská, školiteľ: Marián Čvirik Autor Rybanská Nikoleta Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 48 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 906376
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 554.2 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1