Počet záznamov: 1
Vplyv psychologických faktorov na nákupné správanie spotrebiteľa
Názov Vplyv psychologických faktorov na nákupné správanie spotrebiteľa : bakalárska práca Autorské údaje Mária Srnčíková, školiteľ: Martin Horváth Autor Srnčíková Mária Ďalší autori Horváth Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 906380
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 146.8 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.3 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1