Počet záznamov: 1
Segmentácia generácie 50+
SYS 0256674 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083729.2 035 $a 126057 $2 CREPC2 100 $a 20190624a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Segmentácia generácie 50+ $d Segmentation of the Generation 50+ $f Monika Matušovičová 301 $a VEGA 1/03801/17 330 $a Charakteristika generácie 50+ v dostupnej literatúre. Parciálne výsledky výskumu zameraného na skúmanie segmentu slovenských seniorov ako heterogénnej cieľovej skupiny. Preferované miesto nákupu. Vnímanie ceny produktov. Dôležitosť značky pri nákupe. Záujem o vyskúšanie nových produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0256317 $1 011 $a 1805-6873 $1 200 1 $a Acta Sting $b elektronický zdroj $e recenzovaný vědecký časopis $v Č. 1 (2019), s. 66-79 online $1 210 $a Brno $c Akademie Sting 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001872 $a dôchodcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190624 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1