Počet záznamov: 1
Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu
Názov Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu : dizertačná práca Autorské údaje Tomáš Ružička, školiteľ: Štefan Žák Autor Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 127 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * internet * digitalizácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 907831
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 907831 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1