Počet záznamov: 1
Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu
SYS 0256908 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230302102623.8 035 $a 2eccdfab-203c-44d8-9a52-075b8d022641 100 $a 20190707d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu $e dizertačná práca $f Tomáš Ružička $g školiteľ: Štefan Žák 210 $a Bratislava $d 2019 215 $a 127 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 675 $a 366 $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $f 1991- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190707 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1