Počet záznamov: 1
Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation
Názov Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation Preklad názvu Automatizácia obchodných procesov v podniku počas formovania značky Autorské údaje Aliya Kintonova, Yerkin Nessipbekov, Zulfiya Arynova, Lazzat Kussepova Autor Kintonova Aliya Spoluautori Nessipbekov Yerkin Arynova Zulfiya Kussepova Lazzat Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 9, no. 1 (2019), s. 107-113. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá značky výrobkov * značky * produkty * procesy podnikové * automatizácia * obchod * kapitalizácia * zisk obchodný * trh spotrebiteľský * trh Anotácia Kvalitný produkt a silné značky ako požiadavka od moderného trhového hospodárstva na podniky. Efektívne značky ako základ kapitalizácie spoločnosti, zvyšujúce ziskovosť najmä pre hospodárske subjekty a pre hospodárske činnosti vo všeobecnosti. Súčasný moderný trh ako trh značkový, a naopak. Závislosť spoločnosti od „osudu“ značky. Vytváranie a riadenie značky potrebné nielen pre spotrebiteľský trh, ale aj pre takmer všetkých účastníkov procesu vývoja, výroby a predaja inovatívneho kvalitného výrobku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1